Blog
Verschillende gemeenten gebruiken inmiddels onze nieuwe Signalen-apps: Zo Gemeld en Zo Hersteld! Deze apps heeft Delta10 ontwikkeld om de communicatie en dienstverlening van gemeenten aan hun inwoners te verbeteren. Met deze apps bieden we extra service aan inwoners en medewerkers, en maken we het proces van melden en herstellen eenvoudiger en sneller.
Zo Gemeld is er voor inwoners die eenvoudig meldingen willen doorgeven. Met deze gebruiksvriendelijke app kunnen meldingen in vier simpele stappen worden gedaan:
- Beschrijf de melding, eventueel met foto’s 📸
- Voeg de locatie en relevante details toe 🗺️
- Vul contactgegevens in (optioneel) 📞
- Controleer en verstuur ✔️
De app onthoudt contactgegevens voor toekomstige meldingen, waardoor het proces nog sneller gaat.
Via een artikel op UTRECHT.nieuws.nl benadrukt wethouder Voortman Linda van gemeente Utrecht het belang van Zo Gemeld: “Met de komst van deze app wordt het nog eenvoudiger om meldingen te doen. Dat is belangrijk, want de meldingen die we van inwoners binnenkrijgen, helpen ons de stad samen schoon en veilig te houden.”
Zo Hersteld is bedoeld voor gemeentemedewerkers die meldingen afhandelen. Met deze app kunnen behandelaars meldingen bekijken, sorteren en filteren, routes plannen en on-the-go notities en foto’s toevoegen. Alles is direct beschikbaar op hun telefoon of tablet, wat zorgt voor een efficiëntere afhandeling.
Zo Gemeld is kosteloos beschikbaar in de Apple Store en Google Play Store.
🔗 Download Zo Gemeld nu: zogemeld.nl
Gemeenten die geïnteresseerd zijn in Zo Gemeld en Zo Hersteld kunnen contact met ons opnemen voor meer informatie over de mogelijkheden.